Så här tycker medarbetarna

Vi jobbar med det viktigaste!

Som medarbetare inom förskoleverksamheten är du det viktigaste vi har, det är våra medarbetare som får verksamheten att fungera. Du hjälper till att få en hel stad att fungera, genom att utveckla och ta hand om våra små västeråsare. Här kan du läsa mer om vad våra medarbetare tycker om att jobba hos oss.

"Jag jobbar med de yngre barnen och jag älskar det"

Annica Brattlöf - 53 år Förskollärare

Jag heter Annica och jag jobbar på Bellmansgårdens förskola. Jag jobbar med de yngre barnen och älskar det. Man kan se barnen lära sig något nytt varje dag. Vi utgår mycket från vad barnen är intresserade av och förändrar vår miljö efter det. Ingen dag är någon annan lik.Vår förskola är nybyggd och det är ett plus, roligt att jobba i nya fräscha lokaler.

Om du är intresserad och vill veta mera om oss så gå in på Sök jobb hos oss.

"Trivs bäst när jag utforskar tillsammans med barnen."

Sofia Pettersson Kirschner, 59 år - Barnskötare

Jag har arbetat länge på Bellmansgården. Det roligaste jag gjort är att vara med och starta upp den på nytt. Här trivs jag bäst när jag tillsammans med barnen får utforska nya möjligheter och vi lär oss av varandra. Något som ligger mig varmt om hjärtat är att arbeta med skapande där fantasin får flöda. Vi använder återvinningsmaterial som inte är farligt, vi målar, arbetar med lera och använder oss av våran natur.

Vill du veta mera hur det är att arbeta hos oss? Läs mer under sök jobb hos oss.