Så här tycker vårdnadshavarna

Omsorg när andra förskolor och fritidshem har stängt

För dig som har obekväm arbetstid och arbetar när andra förskolor och fritidshem har stängt kan vi erbjuda nattisverksamhet. Vi finns till för barn mellan 1-12 år och har öppet på kvällar, nätter och helger. Hos oss hittar ni en verksamhet med kunnig personal där barnens trygghet,och trivsel är i fokus. Läs vidare här nedan för att se vad andra vårdnadshavare tycker om vår verksamhet.

Barn leker i sandlådan

Hur föräldrar upplever Nattugglan nattis!

Citat från förälder

”Tryggt att veta att barnomsorgen på helger är ordnad, förut var det väldigt stressigt för mig att ordna olika barnvakter” ”Uppskattar att mitt barn får helgkänsla även fast jag jobbar” ”Jag fick tips av en jobbarkompis om Nattis, och allt positivt jag fått höra, stämmer verkligen”

”Innan mitt barn började på nattis, trodde jag att det skulle vara svårt att lämna bort mitt barn till natten. Men mitt barn trivs och mår bra, så nu ser jag det bara som bonus - att vi får mer vakentid tillsammans”

”Det är aldrig svårt att lämna barnen på Nattis, de längtar dit”