Inför ditt gymnasieval

Samlingssida för dig som ska välja inför gymnasiet

Den här sidan är för dig som vill veta mer om och är intresserad av Hahrska gymnasiet och våra program. Vi har tagit fram flera filmer om både skolan och våra program.

Allt du behöver veta om vår skola

Här kan du se flera filmer om Hahrska gymnasiet, hur våra lokaler ser ut och våra program. Våra lärare berättar om vad de undervisar och så kan du se vad du är intresserad av. Du kan också höra elever berätta om varför de valde sitt program. Funderar du på något annat som du inte får svar på här, är du välkommen att kontakta oss. Kontaktuppgifter hittar du under menyn "Kontakt".

Om du går åk 9 och vill komma på en prova på-dag så kontakta din SYV på din grundskola som kan boka en tid med Hahrskas SYV.

Den här sidan kommer at uppdateras med flera filmer.

Lars Åström, Lärare på El-installation och automation presenterar sig själv och berättar om kurser han undervisar

Jonas Rönnegård, Lärare på El-installation och automation presenterar sig själv och berättar om kurser han undervisar

Peter Olsson berättar om fastighet, anläggning och Byggnation

Tomasz Flack, Lärare på El-installation och automation presenterar sig själv och berättar om kurser han undervisar