Så här tycker medarbetarna

Vi jobbar med det viktigaste!

Som medarbetare inom gymnasieverksamheten är du det viktigaste vi har, det är våra medarbetare som får verksamheten att fungera. Du hjälper till att få en hel stad att fungera, genom att utveckla våra ungdomar i skolan. Här kan du läsa mer om vad våra medarbetare tycker om att jobba hos oss.

"Älskar att bidra med framtidens hantverk!"

Miranda - (yrkeslärare hantverksprogrammet)

Det bästa som finns med att arbeta som yrkeslärare är att se när elever går från klarhet till klarhet och utvecklas till skickliga hantverkare. Att få uppleva hela mognadsprocessen är ett privilegium. Att dessutom få ta del av ungdomarnas värld får mig att känna mig ung.

"Jag tycker om Hahrska för jag kan dela mina yrkeserfarenheter till att bygga framtiden !"

Peter - (yrkeslärare byggprogrammet)

Det är roligt och utmanande att utbilda och dela med sig av sin yrkeserfarenhet till blivande byggnadsarbetare!

"Jag trivs på jobbet!"

Micke - (yrkeslärare VVS- och fastighetsprogrammet)

Det bästa med att jobba på Hahrska är att få möta elever. Det näst bästa är alla trevliga kollegor.

• Du är här:
  • Hahrska /