Så här tycker medarbetarna

"Jag är stolt över att arbeta på Persboskolan"

Daniel Jonasson, idrottslärare

Persboskolan är en mysig och lagom stor skola med trevliga elever. Det är en skola som har fantastiska idrottsmöjligheter med en närhet till bad, ishall, idrottssal, löpspår, konstgräsplan m.m. Jag har trevliga kolleger som är positiva, professionella, engagerade och lösningsfokuserade. Jag trivs och är stolt över att arbeta som lärare på Perboskolan!

Utfällbar text

"dagarna består av många skratt och mycket glädje "

Elinor Löfstaf, lärare i svenska och SO (samhällsorienterade ämnen)

Persboskolan är en mindre skola ”på landet” med stora möjligheter. Skolan har nära till naturen och historiska platser. Här finns dessutom bad, hockeyrink, fotbollsplan och utomhusgym. Vi arbetar mycket för att skapa trygga och stabila relationer där eleven är i fokus. Personalen är mycket kompetent och dagarna består av många skratt och mycket glädje – därför är jag stolt och glad över att arbeta på Persboskolan!

Utfällbar text

• Du är här: