Så här tycker eleverna och vårdnadshavarna

"Persboskolan rekommendrar vi varmt"

Sanna och Christian Axelsson, vårdnadshavare

Vår son går i åk 6 på Persboskolan och trivs mycket bra på skolan och i sin klass. Det är bra mentorer, ordning och reda och tydlig och bra kommunikation. Snabb återkoppling om man har funderingar över något speciellt. Skolgården inbjuder till lek och fysisk aktivitet på rasterna vilket vi värderar högt. Ett stort plus med Persboskolan är att det finns mycket i skolans närområde som till exempel ishall, utomhusbad, fotbollsplaner, motionsspår, MTB- och parkourbana. Persboskolan rekommenderar vi varmt!

Utfällbar text

"Det jag uppskattar med Persboskolan är närheten."

Jenny Smevold, vårdnadshavare

Mina barn har nära till sin skola och även till sina klasskompisar på fritiden. Det är ett starkt motiv till att vi har valt att våra barn ska gå på Persboskolan. Tycker det fungerar bra med kontakten med handledare/lärare och upplever att vi har en nära och bra dialog och samarbete. Vårt äldsta barn har gått vidare till gymnasiet och klarat sig utmärkt med den kunskap hon fått från Persbo.

Utfällbar text

• Du är här:
  • Persboskolan /
  • Sök plats /
  • Så här tycker elever och vårdnadshavare