Så här tycker medarbetarna

Vi är riktigt bra tillsammans!

Som medarbetare inom förskoleverksamheten är du det viktigaste vi har, det är våra medarbetare som får verksamheten att fungera. Du hjälper till att få en hel stad att fungera, genom att utveckla och ta hand om våra yngsta i samhället. Här kan du läsa mer om vad våra medarbetare tycker om att jobba hos oss.

Exempelbild

"Att jobba på Skultuna förskolor handlar om att jobba med Skultuna och Romfartunas yngsta och nyfiknaste invånare"

Monica Vidén - Förskollärare Skogsgårdens förskola

Barnen är vår framtid och det viktigaste vi har. Att få äran att arbeta tillsammans med härliga kollegor i en varierad miljö där ingen dag är den andra lik, det ger mig glädje och mitt arbete känns alltid meningsfullt.

Att varje dag få leka, utforska, undersöka och lära tillsammans med barnen gör att jag ständigt utvecklas som pedagog. Det bästa med att jobba här är att vi alla möts på samma nivå, utifrån tron på allas lika värde och det kompetenta barnet. Alltid bästa möjliga möte och vi är riktigt bra tillsammans.