Så här tycker medarbetarna

Vi är riktigt bra tillsammans!

Som medarbetare inom förskoleverksamheten är du det viktigaste vi har, det är våra medarbetare som får verksamheten att fungera. Du hjälper till att få en hel stad att fungera, genom att utveckla och ta hand om våra yngsta i samhället. Här kan du läsa mer om vad våra medarbetare tycker om att jobba hos oss.

"Jag trivs på jobbet!"

Sandra Johansson - Barnskötare Trankärrets förskola

Det är över 10 år sedan jag började min karriär inom förskolan, någon annanstans. Nu känner jag att jag har hittat rätt.

På mitt arbete har jag engagerade kollegor samt möjlighet att utveckla och utvecklas, utmana och utmanas. Det ska kännas bra i magen att gå till jobbet och det gör det.

Varje dag fascineras jag över hur kompetenta barn vi har omkring oss och jag är så glad att jag får vara medforskande och upptäckare tillsammans med dem samtidigt som jag får vara med att vägleda och väcka deras nyfikenhet för att se till att de får med sig det de behöver "i sin ryggsäck", det är ju de som ska leda oss i framtiden.