Så här tycker vårdnadshavarna

Starten på det livslånga lärandet

Kanske är det dags för ditt barn att börja förskola för första gången, eller också ta nästa steg i sitt livslånga lärande. Oavsett om ditt barn är ny i förskolan eller ej, så hoppas vi få vara med på resan. Hos oss på Dingtuna förskola hittar ni en verksamhet med kunnig personal där barnens trygghet, trivsel och utveckling är i fokus. Läs vidare här nedan för att se vad andra vårdnadshavare tycker om vår verksamhet.

"Glada och trevliga pedagoger som är jätteduktiga med barnen"

Så här tycker några föräldrar på Dingtuna förskola:

"Glada och trevliga pedagoger som är jätteduktiga med barnen"

"Att varje barn blir sedd för den den är. Att mitt barn utvecklas och lär sig nya saker. Jag uppsakattar varje dag som ni tar hand om mitt barn och jag känner mig trygg. Bra bemötande, alltid glad och trevlig personal.

Förskolan har ett fint läge, utemiljö och gård. Bra på förskolan är att det finns en fantaskisk kockerska som gärna och ofta gör det lilla extra för barnen"

Vill du att ditt barn ska börja hos oss? Läs mer om du ansöker om plats under rubriken Gör din ansökan.

Förskoleenkäten

En gång om året skickar Västerås stad ut en enkät för att ta reda på vad barn och vårdnadshavare tycker om förskolan i Västerås. Resultatet använder vi för att utveckla vår verksamhet. Om du är intresserad av att veta vad vårdnadshavarna tycker om just vår förskola kan du läsa mer i enkätresultaten som finns på Förskola - Västerås (vasteras.se).