Välkommen till Nattugglan nattis!

Nattugglan nattis erbjuder omsorg på tider då andra förskolor/fridshem inte är öppna. Verksamheten har funnits i drygt 30 år.

På Nattugglan är barnen mellan 1 och 12 år. Alla barn har olika behov av vistelsetid, kvällar, helgdagar eller nätter. Barnens närvaro styrs utifrån vårdnadshavarens arbetstid. Vi har öppet från 17.30 på vardagskvällar och stänger 7.30 på morgonen. Helger och helgdagar är Nattugglan öppet dygnet runt.

Nattugglan ligger centralt i Västerås.  Vi vistas i en stor och fin lokal som är integrerad i Oxbackens servicehus, vi har också tillgång till en egen gård att leka på. Lokalen har två sovrum, Tv-rum, matrum, målarrum, lekrum och matrum. Vi har många aktiviteter inom promenadavstånd.

Vår mat lagas av kockarna i Servicehusets restaurang, så vi har vällagad, näringsriktig och god mat. Ibland får vi till och med efterrätt.

Personalen som arbetar på Nattugglan har jobbat i många år inom verksamheten och vi har ett inarbetat vikarieteam.

Godnattsagor
Juniorsäng och spjälsäng