Så här tycker medarbetarna

Vi är riktigt bra tillsammans!

Som medarbetare inom Skultuna Utbildningsenhet är du det viktigaste vi har, det är våra medarbetare som får verksamheten att fungera. Här kan du läsa mer om vad våra medarbetare tycker om att jobba hos oss.

"Att arbeta som lärare i fritidshem på Tibble skolan"

Eva Wahlberg Gertsson, före detta lärare i fritidshem

Jag har arbetat på skolan i många år (27) och trivs förstås väldigt bra. Anledningen till att jag trivs så bra är att ….

I mitt arbetslag jobbar vi ständigt för att förbättra och utveckla vår verksamhet till det bättre för barnen. Vi kompletterar och tar tillvara på våra styrkor och kunskaper på ett bra sätt,både när det gäller samverkan med skolan och arbetet på fritids.

I det lilla samhället är det också enkelt att skapa fina, bra och viktiga relationer med föräldrarna.

Jag känner att min kompetens används på ett bra och ändamålsenligt sätt.

Att jobba på fritids och skolan i Skultuna är också så fantastiskt då vi har tillgång till en omgivning rik på möjligheter att aktivera sig. Konstgräsplan, bad, Skridskobana, Parkour och mountainbike banor m.m.

• Du är här:
  • Tibbleskolan /