
Den 21/5 och 28/5 kl. 10.00-11.00 bjuder vi in alla barn för att besöka sin blivande skola. Då får barnen möta lärare och övriga barn som ska börja i förskoleklass. Vissa förskolor som lämnar många barn till oss följer med barnen hit och deltar. Stäm av med just din förskola vad som gäller för ditt barn, OM de inte följer med är du som vårdnadshavare välkommen att följa med.
Den 18/5 Drop in - Vi välkomnar er vårdnadshavare att besöka våra klassrum och möta blivande lärare och pedagoger tillsammans med era barn. Drop in på avdelningen Boan mellan kl. 15.00 - 16.30.
Ni vårdnadshavare kommer att bli inbjudna till ett föräldramöte i augusti.
Läs mer i detta informationbrev. docx, 106.7 kB.