Hyr lokal på Edströmska

Konferensrum i nära anslutning till verkstadslokaler

Edströmska är ett utbildningscenter inom fordon, transport och anläggning. Lokaler och området runt skolan är anpassat för såväl interna som externa utbildningsändamål.

Du som företagare kan förlägga konferenser och interna utbildningar på Edströmska. Edströmska har två konferensrum som används av skolan och externa kunder. Rummen är belägna i anslutning till verkstadslokalerna. Möjligheterna att kombinera teori och praktik i verkstadsmiljö är därmed förträffliga.

Konferensrummen är utrustade med bildkanon, arbetsplats med dator, internet och mindre kök. Varje konferensrum har ett kapprum och toalett. Det finns möjlighet att beställa lättare tilltugg till lokalen. Lunch och fika finns också att tillgå i vår restaurangdel.

Konferensrummen har plats för 30 deltagare.

Hyra per dag: 1 000 kronor
Kontakt för bokning: edstromska@vasteras.se